لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پایه‌های پرسپولیس اعتصاب می‌کنند

  • کد خبر: ۱۵۴۶۹۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
پایه‌های پرسپولیس اعتصاب می‌کنند
تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به زودی اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در تمام رده‌های سنی تیمداری می‌کند، اما آنچنان که باید از نظر مالی آن‌ها را حمایت نمی‌کند. رضا درویش هر پولی به حساب این باشگاه می‌آید آن را یا صرف مطالبات تیم بزرگسالان می‌کند یا اینکه به آن‌ها پاداش می‌دهد.
اوج این اتفاق روز گذشته رخ داد و رضا درویش فردای شکست تیمش مقابل سپاهان مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را بین بازیکنان و مربیان بابت دو برد مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور تقسیم کرد. این در حالی است که در قرارداد سرخپوشان بندی مبنی بر اینکه بابت هر برد باید پاداش جداگانه بگیرند وجود ندارد و مدیرعامل از اختیارات خودش این پاداش‌ها را می‌دهد.
نکته قابل توجه اینکه تیم‌های پایه پرسپولیس هفته‌هاست منتظر تسویه حساب پایان فصل هستند و ۵۰ درصد قراردادشان را طلبکارند. درویش به آن‌ها پیغام داده که پولی در حساب باشگاه نیست که به آن‌ها تا آخر سال پرداخت کند و یکی دو ماهی باید صبر کنند. این در حالی است که آن‌ها هنوز از فصل قبل هم ۵۰ درصد حق‌ق‌شان را طلبکارند.
این بی‌اهمیتی درویش به تیم‌های پایه در مسائل مالی باعث شده آن‌ها در تدارک اعتصاب و تجمع جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس باشند. اتفاقی که اگر در همین یکی دو روزه رخ داد نباید تعجب کرد. قرار است مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس هم در این اعتصاب آن‌ها را همراهی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->